ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ - ΣΠΥΡΟΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ


Περίληψη

Χανιά, σήμερα. Στην Ιερά Μονή της Παναγιάς Ακρωτηριανής ο συντηρητής έργων τέχνης Σταύρος Βεγράκης ανακαλύπτει μια αριστουργηματική και συνάμα «βλάσφημη» εικόνα, που κανείς δεν θα περίμενε να βρίσκεται σ’ ένα μοναστήρι. Ποιος είναι, άραγε, ο άγνωστος δημιουργός της, του οποίου την τέχνη χαρακτηρίζει ένας γνήσιος και απαράμιλλος ρεαλισμός, και κυρίως πώς έφτασε να ακολουθήσει μια τόσο τολμηρή τεχνική στις αγιογραφίες του; Σε ένα ταξίδι του στη Σμύρνη ο Βεγράκης θα βρει την άκρη της ιστορίας σε ένα εντελώς απρόσμενο μέρος. Επιστρέφοντας στα Χανιά, θα του αποκαλυφθεί μια τραγική ιστορία, βαθιά θαμμένη στη μνήμη της πόλης. Χανιά, 1900-1922. Μια μάνα ψαλιδίζει με άκαρδο πείσμα τις φτερούγες που πάνε να φυτρώσουν στις πλάτες του παιδιού της. Ξεφεύγοντας για λίγο από το υγρό υπόγειο, τη φυλακή του, ο Ιωάννης, ένας «ατελής» άνθρωπος, πασχίζει να φτάσει στην τελειότητα. Ο νεαρός ζωγράφος τολμά το αδιανόητο, αδιαφορώντας για το τίμημα. Βλασφημία ή ωδή στον έρωτα είναι η δημιουργία του; Ποιος, όμως, μπορεί να κρίνει την τέχνη που πηγάζει από την αλήθεια της ψυχής; Στη δίνη της ανασφάλειας και των τραγικών ιστορικών γεγονότων, δύο νέα παιδιά δεν διστάζουν να ερωτευτούν μέχρις εσχάτων. Έναν αιώ­να μετά, η αγάπη, η ανθρώπινη αναλγησία και το φοβερό τέλος είναι αδύνατο να ξεχαστούν…


Συγγραφέας
ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ

Γεννήθηκα στην Αθήνα, έζησα στο Ρέθυμνο και στα Χανιά, από τα οποία κατάγομαι. Ασχολούμαι με τη μουσική επαγγελματικά, παίζοντας ούτι, τραγουδώντας, γράφοντας μουσικές και στίχους για μένα και όλο τον κόσμο. Έχω συμμετάσχει σε παραστάσεις και συναυλίες σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα είμαι ραδιοφωνικός παραγωγός στο Δίκτυο fm 91,5 στα Χανιά. Τις καλύτερες ώρες μου τις περνάω παίζοντας με τα παιδιά μου, την Ειρήνη εννέα ετών που με διαβεβαιώνει ότι «εγώ θα βαριόμουν να διαβάσω τόσο μεγάλο βιβλίο», και τον Κωνσταντίνο, επτάχρονο κυνηγό δεινοσαύρων και άλλων μοχθηρών δράκων. Γράφω και αφηγούμαι παραμύθια πειράζοντας τον κόσμο. Ανακατεύω τα πράγματα και είμαι αυτός που βάζει τους ψύλλους στα άχυρα. Είμαι προπονητής και Πανελληνιο­νίκης στο Taekwondo όπου κατέχω 6 Dan. Έχω ασχοληθεί με τη φωτογραφία, την αναρρίχηση και τις καταδύσεις. Το πρώτο μου CD με συμμετοχή γνωστών καλλιτεχνών είναι στα σκαριά.


Τίτλος ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ
Κωδικός 0531860
Διαστάσεις 14x21
ISBN 978-618-02-2023-0
Μέρα Κυκλοφορίας 4 Απρ 2022
Σελίδες 496
Προέλευση Ελληνική
Είδος Βιβλίου Πεζογραφία
Συγγραφέας ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
Εκδότης ΜΙΝΩΑΣ

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια